Bureau selectie voucher

Bureau-selectie_voucher_full_details_NL.png

“ Centrale rol weggelegd voor je digitale bureau om echt succesvol online te kunnen zijn?!”

Nog steeds is de algemene gedachte dat het formuleren van de strategische richting en het hieruit voortvloeiende eigenaarschap leidend is voor het pad naar succes. Helaas is dat zeker niet het geval, vooral niet als voor daadwerkelijke implementatie externe inspanningen, technische kennis en vaardigheden nodig zijn. De keuze van een digitaal bureau dat hierbij assisteert is dan ook cruciaal. Niet alleen accreditaties en aantallen succesvolle implementaties of innovaties moeten worden bekeken maar ook DNA fit met je eigen organisatie en niet te vergeten de daadwerkelijk team samenstelling, begeleiding en gekozen ontwikkelmethode.  Een breed scala aan factoren die beter vooraf kunnen worden gewogen en afgestemd om teleurstellingen in de digitale transformatie te voorkomen.

Een DWDA bureau selectie voucher is bedoeld om een paar externe ervaren ogen mee te laten kijken en sturen in dit initiële proces. Door op eenzelfde wijze als de second opinion validatie te werk te gaan echter nu te zorgen dat offertes vanaf de eerste kennismaking in een gemeenschappelijke taal worden geformuleerd en daarmee de juiste verwachtingen en output worden vastgelegd. Naast de output is een goed beeld van benodigde resources aan beide kanten en de wijze waarop zij project governance doen een belangrijke factor voor efficiënte project voortgang en succesvolle uitrol.

Een bureau selectie voucher leent zich bij uitstek voor organisaties die voortvarend van start willen, een concreet doel nastreven en hiervoor ook realistische investeringsruimte hebben vrijgemaakt. Met de voucher kan een heldere eenduidige briefing  richting één of meerdere externe aanbieders worden geformuleerd, maar kan de mogelijke response ook direct gekoppeld worden aan interne wegingsfactoren om zo de partner te selecteren die qua competenties maar ook qua bedrijfs-DNA het best bij de organisatie past.

De inzet bestaat doorgaans uit een strategie/executie ratio van90-10% waarbijde nadruk ligt op het in kaart brengen en valideren van kritische succesfactoren die voor de organisatie gelden om digitale transformatie activiteiten met een mogelijke partner te beginnen en tot een succes te maken

 
 
  • Duur 3 werkdag

  • Contract termijn eenmalig

  • Strategie/executie ratio 90-10%

  • Evaluatie Bureau DNA en reputatie fit

  • Validatie flexibiliteit, strategie en concepting vaardigheden

  • Validatie technische kennis en specialismen (accreditaties)

  • Validatie design en campagne referenties en initiële voorstellen

 

DWDA bureau selectie voucher